Definir i efectuar el seguiment de les polítiques de màrqueting basades en estudis comercials i a promocionar i fer publicitat dels productes i/o serveis en els mitjans i suports de comunicació adequats, elaborant els materials publicitaris i promocionals i necessaris.
1) Durada:
2 cursos acadèmics 2000 hores
2) Què estudiaré?
- Atenció al client, consumidor i usuari
- Disseny i elaboració de material de comunicació
- Gestió econòmica i financera de l'empresa
- Investigació comercial
- Treball de camp en la investigació comercial
- Llançament de productes i serveis
- Màrqueting digital
- Mitjans i suports de comunicació
- Polítiques de màrqueting
- Relacions públiques i organització d'esdeveniments de màrqueting
- Anglès
- Formació i orientació laboral
- Projecte de màrqueting i publicitat
- Formació en centres de treball
3) Sortides professionals:
- assistent o assistenta del cap de producte;
- tècnic o tècnica de màrqueting
- tècnic o tècnica en publicitat
- tècnic o tècnica en relacions publiques
- organitzador o organitzadora d'esdeveniments de màrqueting i comunicación
- auxiliar de mitjans en empreses de publicitat
- controlador o controladora d’emissió en mitjans de comunicación
- tècnic o tècnica en estudis de mercat i opinió pública
- tècnic o tècnica en treballs de camp
- inspector o inspectora d'enquestadors
- agent d'enquestes i censos
- codificador o codificadora de dades per a investigacions de mercats
- responsable de promocions punt de venda
- especialista en implantació d'espais comercials.
4) On treballaré?
Assistent del cap de producte. Tècnic/a de màrqueting. Tècnic/a en publicitat. Tècnic/a en relacions públiques. Organitzador/a d'esdeveniments de màrqueting i comunicació. Auxiliar de mitjans en empreses de publicitat. Controlador/a de cursatge o emissió en mitjans de comunicació. Tècnic/a en estudis de mercat i opinió pública. Tècnic/a en treballs de camp. Inspector/a d'enquestadors. Agent d'enquestes i censos. Codificador/a de dades per a investigacions de mercat.
5) Es requereix l’ús de llengües estrangeres
Amb la finalitat d'incorporar i normalitzar l'ús de la llengua anglesa en situacions professionals habituals i en la presa de decisions en l'àmbit laboral, en aquest cicle formatiu es realitzen activitats d’ensenyament-aprenentatge que incorporen la utilització de la llengua anglesa en alguns mòduls.
6) INSERCIÓ LABORAL
7) On el puc estudiar?
Tornar a l’inici de la Guia de la Formació Professional de Granollers