Comença a fer La Mitja

Enguany celebrem el XIè aniversari del programa Comença a fer la Mitja.

Han estat molts els granollerins i granollerines que, un cop engrescats per aquest programa, han fet el pas de córrer la Mitja o el Quart de la Mitja.

Ara et toca a tu. Si no l’has feta mai, és el moment. Si ja l’has feta, vine i gaudeix de la companyia d’altres corredors i corredores.

L’Ajuntament de Granollers i el Club Atletisme L’Aire t’ofereixen la possibilitat d'assolir el repte de fer la Mitja de Granollers.

 

NIVELLS:

GRUP  PRINCIPIANTS: no han fet mai la Mitja (o només una vegada amb un temps superior a les 2 h).

GRUP INICIATS: han fet la Mitja dues vegades i són corredores o corredors esporàdics.

GRUP  ATLETES: han fet la Mitja més de tres vegades i corren de manera habitual.

GRUP  ELIT: per als corredors experimentats que volen millorar la marca.

 

DATA d’inici per a tots els grups: 3 d’octubre de 2016

DIES I HORARI PER ESCOLLIR:  Dilluns, dimecres i divendres : 13.30 h – 19,30 h - 20,30 h

INSCRIPCIÓ on line:

La inscripció és obligatòria i dóna dret al programa d’ entrenaments, una assegurança d’accidents i una samarreta tècnica.

Podeu fer-la a través de www.granollers.cat/esports

Termini:  les inscripcions s’obriran el dia 26 de setembre i es tancaran el dia 28 d’octubre de 2016 o quan s'assoleixi el límit d’inscrits.

Preu: 12 euros

   LLOC DE L’ACTIVITAT

   Grup de les 13.30 h: El lloc d’inici i finalització dels entrenaments serà a l'entrada de les pistes d'atletisme, a la zona de les oliveres.

         Grup de les 19.30 h: L'inici dels entrenaments serà a la zona de les oliveres de les pistes d’atletisme i la finalització, a la nau Dents de Serra de Roca Umbert.

         Grup de les 20.30 h: El lloc d’inici i finalització dels entrenaments serà a les pistes d'atletisme.

 

Fer esport és fer salut. Consulteu el vostre metge o metgessa, o feu-vos  una revisió mèdica esportiva (més informació: Centre de Medicina de l’Esport, c/ dels Voluntaris, 92, núm. 2 Granollers - Tel. 93 870 54 13).