Agenda

+
22 abr. 2024 - 19:30h

Desxifrant l'èxit d'una marca líder: innovació i oportunitats

Els debats del Casino

Categoria: Xerrada

Josep Maria Lloreda i Piña (Les Franqueses del Vallès, 1954) és el propietari de KH Lloreda, una empresa catalana dedicada a la fabricació de productes de neteja per a la llar i el sector industrial. La història d’aquesta firma arrenca el 1949 com una empresa de recobriments metàl·lics de la mà de Jaume Lloreda, pare de l’actual president de la companyia. La necessitat de netejar els materials que recobrien per als seus clients els va portar a fabricar el seu propi netejador, que va resultar tot un èxit. El 1994 Josep Maria Lloreda es va fer càrrec de l’empresa i va emprendre un canvi estratègic de l’activitat: a partir d’aquell moment es focalitzaria en la fabricació i comercialització dels esmentats productes de neteja per a la llar i el sector industrial. Actualment KH-7 és el producte de referència en el seu sector i la cinquena marca més ben valorada a Espanya segons l’Observatori de les Marques de gran consum d’ESADE.

 

Oriol Brutau i Vallet (Granollers, 1971) conduirà el diàleg. Brutau és especialista en comunicació comercial i de màrqueting per a empreses industrials en entorns B2B. Va començar la seva carrera com dissenyador i projectista industrial. Ha transitat pel disseny gràfic, la publicitat i la gestió d’esdeveniments empresarials i de promoció. Actualment exerceix la consultoria de màrqueting per pimes industrials i de serveis, i com assessor en consells de família i comitès de direcció. És també el creador del mètode CREA de les oportunitats.

 

 

Josep Maria Lloreda i Oriol Brutau, formen un tàndem perfecte per un debat en què esperem desxifrar com és construeix i és consolida una marca líder, com saber veure i aprofitar les oportunitats que la vida ens presenta i fins a quin punt la innovació és fonamental.

 

Ubicació: Carrer d’Agustí Viñamata, 21, 08402 Granollers, Barcelona

Data: 22 d’abril de 2024, 19:30h

 

 

Més info