Cercles concèntrics

 

Àrea de l'activitat: 5. Salut. 5.2. Sexualitat

Tipus d'activitat: Taller

 

Objectiu de l'activitat:

Analitzar els tòpics referents a l’amor romàntic i a les relacions afectivosexuals.

Desenvolupar el sentit crític respecte dels mòdels afectius predominants en la nostra socioetat

 

Descripció breu de l'activitat:

És una sessió teòrico-participativa. 

Es realitza una dinàmica on l’alumnat ha de triar entre diferents definicions i posicionar-se  amb la que explica millor el que és una relació de parella.

A partir d’aquí , es treballen els vincles amorosos que poden  ser : el model fusional utòpic, el  d’inclusió,  el d’interdependència i el de separació.

Posteriorment,  treballa com influeix el mite de la mitja taronja i la conceptualització de l’amor romàntic i es reflexiona sobre quina es la tipologia de relació més habitual en la nostra societat.

 

Nivell educatiu al qual s'adreça:

3r i 4t d'ESO i Postobligatòria

 

Temporalització:

Durada: 1 hora

Calendari: Durant el curs escolar

Organització de l'activitat:

Nombre d'alumnes per grup: Grup classe

Horari de l'activitat: Horari lectiu

Lloc on es desenvolupa l'activitat: A l'aula

L'organitza: Servei de Salut Pública de l’Ajuntament de Granollers

Nom de la persona de contacte: M. Àngels Coma, tel. 93 842 66 68

Correu electrònic de la persona de contacte: acoma@granollers.cat

Preu: Gratuït

Observacions 

Material necessari: un ordinador i un projector

 

Activitat oberta a grups de fora de Granollers: No

 

 

 

Sol·licita aquesta activitat