Lliurament de fulls de reclamació
Si sou una empresa o establiment comercial i necessiteu exemplars de fulls oficials de queixa/reclamació/denúncia per tenir-los a disposició dels vostres clients, els podeu demanar al telèfon 938 426 635 (horari d’atenció al públic de dilluns a divendres de 9 a 14 h) o els podeu descarregar en aquest enllaç.
També podeu descarregar el cartell anunciador de fulls de queixa/reclamació/denúncia: http://consum.gencat.cat/ca/empreses/requisits-obligatoris/descarrega-de-cartells-i-documents/
Adhesió a l’arbitratge de consum
L’OMIC fomenta l’adhesió a l’arbitratge com a via alternativa de resolució de conflictes i gestiona amb la Junta Arbitral de Consum de Catalunya les peticions d’adhesió que rebi de les empreses.
Activitats formatives per a empresaris i empresàries
L’OMIC està adherida a la Xarxa Local de Consum i gestiona les peticions de les activitats informatives ofertes pel Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona. Consulteu l’oferta formativa adreçada al sector empresarial