Àrea de l'activitat: 5. Salut. 5.6. Altres
Tipus d'activitat: Xerrada participativa amb casos pràctics
Objectiu de l'activitat:
- Conèixer com funciona el model bancari com a servei bàsic, quins són els productes financers més habituals i principals riscos a tenir en compte.
- Aprendre el procediment per reclamar davant una entitat financera
Descripció breu de l'activitat:
- Xerrada participativa amb casos pràctics i amb suport audiovisual on es tractaran els següents continguts:
- Funcionament del negoci bancari. Per què és un servei bàsic?
- Els productes d’operativa bancària més habituals
- Estalvi vs inversió. Nous vehicles d’inversió.
- El negoci del prèctec bancari, prèstecs personals, hipoteques. Consum responsable i riscos de sobre endeutament.
- Procediment per reclamar davant una entitat financera i estafes més habituals (phising, etc)
Nivell educatiu al qual s'adreça:
4t d'ESO i Educació Postobligatòria
Temporalització:
Durada: 1h- 1h 30'
Calendari: 2024
Organització de l'activitat:
Nombre d'alumnes per grup: Grup classe
Horari de l'activitat: Matins
Lloc on es desenvolupa l'activitat: Aula del centre escolar
L'organitza: Servei de Salut Pública i Consum de l'Ajuntament de Granollers.
Nom de la persona de contacte: Eva Navarrete Navarrete
Correu electrònic de la persona de contacte: enavarrete@granollers.cat
Preu: Gratuït
Observacions:
Activitat oberta a grups de fora de Granollers: No
Sol·licita aquesta activitat |