L'oficina d'atenció del Pla d'Habitatge es trasllada al c. Portalet, 4

A partir del dia 2 de novembre en horari d'atenció al públic de 9 h a 13.30 h

03 de Novembre 2016
+
Imatge de la campanya de difusió del Pla d'Habitatge
A partir del dia 2 de novembre totes les persones que necessitin informació sobre el Pla d'habitatge municipal o hagin de lliurar les sol·licituds per acollir-se a alguna de les subvencions d'aquest Pla hauran d'anar a la planta baixa de l'edifici municipal del carrer del Portalet, 4, en lloc de fer-ho a l'Oficina Local d'Habitatge que es gestiona a través de Granollers Promocions. Aquest canvi respon a la necessitat de facilitar l'accessibilitat a totes les persones. L'horari d'atenció al públic d'aquest espai és de dilluns a divendres de 9 h a 13.30 h i el telèfon d'informació el 93 860 12 00.
 
El Pla d'habitatge municipal consta d'ajuts directes al lloguer per a joves, d'entre 18 i 35 anys, al qual l'Ajuntament hi destina 136.500 euros; ajuts al lloguer per a col·lectius de més edat, en aquest cas per a contractes signats a través de la Borsa de Lloguer Municipal 58.500 euros, així com ajuts per captar habitatges per a la Borsa de Lloguer Municipal. La informació i la documentació per a les subvencions relatives a facilitar l'accés a habitatges, edificis i locals, que també forma part del Pla d'habitatge municipal, es continuarà donant a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà.
 
El període per lliurar les sol·licituds finalitzarà el 22 de desembre, tot i que les subvencions s'aniran atorgant per estricte ordre d'arribada de les sol·licituds.