Amb motiu de la celebració, avui, dia 15 de març, del Dia Mundial dels Drets dels Consumidors, l'Oficina Municipal d'Informació de Consum (OMIC) de Granollers recorda que està al servei de la ciutadania, per informar i orientar sobre els seus drets i deures en matèria de consum.
A l'OMIC de la ciutat, es dóna resposta a consultes, queixes i reclamacions sobre temes de consum en els quals la persona interessada o l'establiment implicat són de Granollers. Es fa, segons el cas, de diverses maneres: facilitant informació, fent el tràmit que correspongui, fent de mitjancer entre el servei o l'establiment implicat per arribar a una solució satisfactòria per a ambdues parts o remetent determinades queixes o reclamacions a l'Administració o a l'entitat competent perquè es puguin resoldre. Aquest servei municipal atén tant per telèfon (93 842 66 35) com de manera presencial, de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores, i sense haver de demanar cita prèvia. També s'hi poden fer arribar consultes per correu electrònic (a/e: omic@ajuntament.granollers.cat).
L'OMIC de Granollers, al servei de la ciutadania en matèria de consum
De dilluns a divendres, de 9 a 14 hores, a carrer del Portalet, 4, 1a planta, (tel. 93 842 66 35) i sense haver de demanar cita prèvia
15 de Març 2012