Tràmits i signatura digital amb IdCat Certificat
L’idCAT Certificat és un identificador digital que s’instal·la al navegador i garanteix la teva identitat a Internet. Permet accedir i realitzar diferents tràmits i gestions que ofereixen les administracions, com per exemple la Seguretat Social, l’Agència Tributària, etc. i signar electrònicament.
Descarrega i instal·la l’IdCat Certificat al teu dispositiu i aprèn a fer alguns tràmits que requereixen certificat digital.
APRENDRÀS:
- Què són els certificats digitals i quins tràmits puc fer.
- Descarregar l’IdCat Certificat i exportar-lo al mòbil.
- Guardar una còpia de seguretat.
- Com firmar documents electrònicament.
- Altres certificats: com funciona el DNIe.
DURADA: 1 h 30 min
SESSIÓ: dimecres 27 de novembre, d’11.30 a 13 h
PREU: gratuït
LLOC: BIBLIOTECA ROCA UMBERT
REQUERIMENTS: nivell mig. Adreçat a persones que no disposin d’IdCat Certificat o que ja els hi hagi caducat. Abans de la formació us informarem sobre com sol·licitar l’IdCat Certificat i validar la vostra identitat presencialment. Durant la formació caldrà portar el dispositiu mòbil (preferiblement ordinador portàtil i/o smartphone) i tenir accés al correu electrònic.
INICI D'INSCRIPCIONS: dimecres 23 d’octubre, a les 10 h
INSCRIPCIONS: https://www.bibliotequesdegranollers.cat/