En aquest taller tindrem dues parts ben diferenciades: en la primera, veurem els diferents mitjans i canals disponibles per a fer publicitat (cercadors, xarxes socials, email, etc.), com funciona cadascun d'ells i avantatges i inconvenients de cada canal i posteriorment definirem els objectius en funció de la mena d'activitat (B2C, B2B, etc.) i finalment veurem com triar el canal adequat i quines estratègies utilitzar per a aconseguir els objectius.
CONTINGUTS:
El màrqueting online, diferència entre publicitat i promoció
Introducció a la publicitat online i definició dels objectius
Els cercadors com eina de publicitat SEO i SEM, paraules clau, sistemes de subhastes de preus per clic, pressupost
Xarxes publicitàries de Google: Cerca, Display, Youtube, Shopping, Mobile
Les xarxes socials: segmentació del públic objectiu, formats publicitaris, eines de gestió i seguiment
Publicitat a Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn i altres xarxes publicitàries
Màrqueting de continguts i inbound màrqueting
Email màrqueting, link building, màrqueting d'influencers