En aquest taller de dues sessions, les persones participants coneixeran els punts de contacte dels potencials clients i com poder millorar la interacció; Aprendran a analitzar els moments claus del recorregut actual i dissenyar el recorregut òptim per incrementar les teves vendes; adquiriran eines per millorar els resultats de la seva empresa integrant les experiències on-line i off-line i aconseguiran el domini dels indicadors relacionats amb la satisfacció dels clients i la seva fidelització.
CONTINGUTS:
SESSIÓ 1
El recorregut del client o Customer Journey Map. Què és i per què és fonamental per la fidelització i l'adquisició de nous clients.
Amb qui, com i quan, el rol que podem tenir durant les fases de la venda i el consum. Discussió grupal.
Relació amb els indicadors de performance (KPI's). Activitat pràctica
Els moments de la veritat i com gestionar les expectatives. Casos
SESSIÓ 2
Tipus d'interacció: intel·ligència artificial i persona-persona. Casos
La omninacanalitat. Integració de les experiències on i off-line
Activitat pràctica d'aplicació: traçant el teu Customer Journey Map
Posada en comú, propostes de millora i conclusions