Primer Plenari (17 de novembre 2021)

+

Contingut del Plenari

 

1. Acollida.

  • Presentació i benvinguda a tots els membres (alguns de nous).

  • Dinàmica benestar emocional sobre les colònies.

 

2. Celebració del Dia internacional dels Drets dels Infants i Adolescents (20 novembre).

  • Lectura i explicació del Manifest del CNIAC. A càrrec de Roc Morella i Cristina Prieto.

  • Recordatori de l’activitat proposada per a fer als centres educatius.

    Us proposem que el celebreu amb nosaltres i passeu a l’acció com a mínim amb la lectura del manifest a les aules, i si voleu complementar amb la lectura d’un conte o un vídeo.

    I si feu una publicació a les vostres xarxes (twitter/instagram), penseu a escriure els hastags#DiaUniversalInfància #CiutatsAmiguesInfànciai d’etiquetar els tres perfils@granollers @arrelGRN @grajove

    Proposta didàctica

    • Parleu amb el tutor/a per a buscar 20 minuts per a fer una activitat de celebraciódel Dia internacional dels drets dels infants i dels adolescents(20 novembre).

    • Llegiu el Manifest del CNIAC que trobareu al web https://www.granollers.cat/dretsdelsinfants

    • L’activitat és veure un vídeo de 2 minuts sobre un dels drets dels infantsper reflexionar amb els teus companys/es de classe i proposar que la vostra escola faci una publicació a les xarxes socials o una notícia a la web de l’escola que parli del tema que heu parlat a classe.

    • Tria un dels vídeos d’aquesta pàgina http://www.coneixelsteusdrets.cat/home_drets_3.html

    • Trobareu més materials didàctics (contes, vídeos, tríptics) a https://www.granollers.cat/dretsdelsinfants

     

3. Elecció de la proposta finalista a presentar als Pressupostos Participatius (veure resultats al ppt)

  • Amb la dinàmica als centres es van recollir un seguit de propostes que es van revisar i votar en Plenari durant les Colònies. Cal acabar de triar quina o quines es presenten i amb quin contingut.

     

4. Grups de treball (veure resultats al ppt)

  • Disseny i calendari de les accions de salut i igualtat, zona Grajove, i cultura i lleure.

 

5. Avaluació i tancament de la sessió