
La documentació de l’any 1725 al 1931 és la produïda i rebuda per l’Ajuntament de Palou en l’execució de les seves funcions, competències i serveis sobre el territori i els habitants de Palou al llarg de la seva història. Inclou una col·lecció de documents de diferents processos civils relacionats amb terres de Palou, amb la cronologia 1621-1772. La major part de la documentació del fons és posterior a l’any 1840 i correspon al funcionament dels òrgans de govern del consistori, l’organització administrativa i la gestió dels recursos econòmics. Es tracta d'un fons tancat, ja que a partir de l'1 de gener de l'any 1928 Palou va quedar agregat a Granollers.
- Dates extremes: 1621 - 1931
- Volum i suport: 7,2 metres lineas de documents
En podeu consultar:
També podeu consultar en línia documents del fons (marcats en blau al catàleg) a través de l’Arxiu Digital, apartat "Documents d'Arxiu"
Per accedir als documents, adreceu-vos a l'Arxiu Municipal de Granollers (AMGr), al c. de Sant Josep 7, dins l’horari d’atenció al públic.
Per a més informació, podeu trucar al telèfon 93 842 67 37 o bé escriure a: arxiu@granollers.cat.