Els certificats digitals admesos per accedir als serveis que s'ofereixen dins la Seu electrònica són els emesos per les següents entitats prestadores de serveis de certificació:
DNI electrònic o DNI-e
És el Document Nacional d’Identitat electrònic (DNI-e) que s’expedeix actualment, només a les persones que tenen nacionalitat espanyola.
Si no disposeu de DNI-e podeu sol·licitar-lo a l’Oficina del DNI de la Policia Nacional (c. Ricomà, 65), encara que no us hagi caducat el DNI actual.
Per poder utilitzar el DNI-e necessiteu un ordinador amb un teclat que tingui lector de DNI-e o un lector de targetes electròniques i conèixer la seva contrasenya.
Si disposeu de DNI-e i no recordeu la contrasenya només cal que aneu a l’Oficina del DNI de la Policia Nacional i molt fàcilment podreu obtenir-ne una de nova.
IDCAT
Serveix per a ciutadans/es. Per obtenir-lo cal entrar a www.idcat.net i emplenar el formulari de sol·licitud; identificar-vos personalment amb el document d’identitat a l’OAC (c. Sant Josep, 7, bxs) o altres ajuntaments col·laboradors; i descarregar el certificat en el mateix ordinador des d’on s’ha fet la sol·licitud.
CERES
Serveix per a ciutadans/es i empreses. L’expedeix la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre. Per a més informació: www.cert.fnmt.es
Camerfirma
Serveix per a empreses. L’expedeix la Cambra de Comerç. Per a més informació: www.camerfirma.com i tel. 93 879 03 18