Àrea de l'activitat 3. Cultura. 3.6. Jocs
Tipus d'activitat Xerrada / taller
Objectiu de l'activitat
Conèixer les parts i mecanismes que formen un joc de taula i aprendre els recursos que es poden utilitzar per adaptar un joc de taula ja existent a un contingut d’una assignatura.
Es recomana utilitzar aquesta xerrada com a inici d’un taller en el qual els alumnes hagin de posar en pràctica els continguts per adaptar un joc de taula a uns continguts curriculars
Descripció breu de l'activitat
Durant la xerrada s’exposarà quin és el procés creatiu que es segueix per crear un joc de taula, definiríem què és un joc i un autor de jocs, la història dels jocs de taula, quines són les dimensions dels jocs de taula, l’origen de les idees que porten al joc i analitzarem un mètode de redacció de regles.
Finalment, veurem com es pot modificar tot aquest ecosistema de conceptes que convergeixen en un joc de taula, per tal de crear nous jocs o adaptar un joc a una idea diferent.
En aquest sentit, és recomanable utilitzar aquesta xerrada com a punt inicial d’una activitat a l’aula en la qual els alumnes hagin de modificar un joc de taula per adaptar-lo a algun dels coneixements que s’hagin treballat durant el curs. En aquest cas, en la trobada prèvia a la realització de l’activitat, s’acordarà amb el professor al càrrec de l’activitat quin temari es voldria utilitzar pel taller per tal de buscar el joc de taula més adequat.
Nivell educatiu al qual s'adreça
Educació primària i ESO
Temporalització
Calendari: a concretar
Durada: 2 hores
Organització de l'activitat
Nombre d'alumnes per grup: Mig grup classe
Horari de l'activitat : lectiu
Lloc on es desenvolupa l'activitat: a la pròpia escola
Organització Granollers Mercat
Nom de la persona de contacte Carme Correa
Correu electrònic de la persona de contacte ccorrea@granollers.cat
Preu gratuïta
Observacions
--
Activitat oberta a grups de fora de Granollers No
Sol·licita aquesta activitat |