Àrea de l'activitat: 5. Salut. 5.4. Salut mental
Tipus d'activitat: Taller
Objectiu de l'activitat:
Identificar com ens sentim a partir de la metàfora de la meteorologia externa.
Diferenciar entre emocions, sentiments i estats emocionals
Enriquir el vocabulari emocional.
Davant una situació podem sentir emocions diferents i podem reaccionar de manera diferent depenent de les experiències viscudes.
Descripció breu de l'activitat:
· Preguntes individuals sobre recursos interns.... després es compareixen en parella i després en grup.
· Treball amb grups de tres, on a partir de fenòmens meteorològics, han de relacionar una emoció i buscar quin es l'aspecte emocional adaptatiu.
· Escollir un paisatge emocional amb que s’identifiquin els alumnes.
La part creativa del taller consistirà en que cada alumnes farà un mandala.
Nivell educatiu al qual s'adreça:
3r i 4t d'ESO i Postobligatòria
Temporalització:
Durada: 2 hores
Calendari: Durant el curs escolar
Organització de l'activitat:
Nombre d'alumnes per grup: Grup classe
Horari de l'activitat:
Lloc on es desenvolupa l'activitat: Aula del centre escolar
L'organitza: Servei de Salut Pública de l’Ajuntament de Granollers
Nom de la persona de contacte: M. Àngels Coma, tel. 93 842 66 68
Correu electrònic de la persona de contacte: acoma@granollers.cat
Preu: Gratuït
Observacions
La escola facilitarà el material fungible que es necessiti: cartulines, pegamento, rotuladors, plastidecors i material de dibuix. Es recomanable la coordinació amb el professor de plastica.
El tutor o tutora ha d'estar present en l'activitat com a observador.
Activitat oberta a grups de fora de Granollers: No
Sol·licita aquesta activitat |