Àrea de l'activitat: 5. Salut. 5.4. Salut mental
Tipus d'activitat: Taller
Objectiu de l'activitat:
Ajudar a prendre consciència de les pròpies emocions i les emocions dels altres, a identificar-les i a familiaritzar-se amb el vocabulari emocional.
Fixar-se en la importància de la comunicació verbal i no verbal.
Descripció breu de l'activitat:
Es faran diferents dinàmiques participatives al llarg de la sessió. Es visualitzaran imatges en què es mostren les emocions bàsiques: alegria, por, tristesa, ira , sorpresa i fàstic i s'analitzen com davant una situació podem sentir emocions diferents i podem reaccionar de manera diferent, depenen de les experiències viscudes.
Nivell educatiu al qual s'adreça:
Cicle SUperior d'Ed. Primària
Temporalització:
Durada: 1 hora
Calendari: Durant el curs escolar
Organització de l'activitat:
Nombre d'alumnes per grup: Grup classe
Horari de l'activitat: A concretar
Lloc on es desenvolupa l'activitat: Aula del centre escolar
L'organitza: Servei de Salut Pública de l’Ajuntament de Granollers
Nom de la persona de contacte: M. Àngels Coma, tel. 93 842 66 68
Correu electrònic de la persona de contacte: acoma@granollers.cat
Preu: Gratuït
Observacions:
Material necessari: una pitola, un ordinador i projector.
És la primera de les cinc competències emocionals bàsiques.
Es treballen les emocions segons el model de Bisquerra, catedràtic d'Orientació Psicopedagògica a la Universitat de Barcelona (UB) i director del GROP (Grup de Recerca en Orientació Psicopedagògica).
Les sessions d'educació emocional es faran a l’aula amb l’assistència del tutor i la seva implicació .Prèviament a la sessió es farà una reunió per conèixer l’alumnat i plantejar les línies de treball segons les seves necessitats.
Activitat oberta a grups de fora de Granollers: No
Sol·licita aquesta activitat |